Dan före dan!

Wow imorrn åker jag, har massa blandade känslor men kan inte riktigt fatta att jag ska åka :S Brukar alltid vara så för mig, det slår mig liksom 1-2 månader in i resandet haha. Har jätte svårt för farväl, tycker att det är hemsk och önska jag slapp säga hejdå till folk-JAG VILL INTE! Även fast det bara äv för en viss period men jobbigt jue.

Igår hade jag en bra dag.
Efter att lägenheten var  uthyrd kunde jag slappna av lite mer.
Följde med mamma och jollis och handla sen hem till dom och åt mat. Sprang ner på stan för en liten fika med Sara innan jag var tvungen att gå  hem och göra mig iordning för kvällen med Julia.
Vi hade sagt att vi skulle gå till Helt Enkelt och äta, och så tankspridd som jag vart senaste veckan hade jag inte en tanke på att boka bord, och inte Jullan heller. Och så klart var det ju smockat och likaså alla andra ställen i stan så vi gick tillslut till Brända för att äta. Fick vänta typ 50 min maten och det var vidrig mat. Julia hade beställt fist och skaldjursoppa och jag Fläskfile B&W. Hennes soppa lukta så jävla illa att jag tappade aptiten och min mat var hemsk den med. För det första var det inte Fläskfile utan typ biff som smakde skit men det var ju iallafall bättre än soppan. USch.
När servitrisen kom frågade hon- Är ni belåtna, - Vi är klara, sa vi. Då tittade hon på tallrikarna och sa spydigt- Ja det ser ju inte ut så.
Vad är det med folk, herregud jobbar man som servitris och gästerna inte äter en 1/5 del av tallriken borde man inte försöka göra kunde nöjd med typ -oj vad var det som inte var nå bra, lr -oj va tråkigt att höra, kan vi bjuda på en liten dessert lr annat. NNä istället så dumförklarar man kundera som nyss suttit närmare en timme och väntat på maten som var näst in till oätbar. Går aldrig tillbaka till Brända och äter.
En gick vi iallafall till J´s kompis Alex på fest och avslutade på Oleary´s.
Där det kom fram 2 stackars killar som försökte ragga men det gick inte så bra för dom. Den ena "skötte snacket" och började med att fråga om vi skulle med på efterfest hos den andra killen,
-nä, sa vi
-nähä, vill ni ligga då? frågade han då
-Öh nej
-Nä jag vill inte ligga mer er heller
-Ok
-Inte med en av er iallfall, om en av er säger jag så vill inte jag om inte båda vill
-Öh tycker du att det går bra för dig eller?
Sen fortsatte han och dryga i typ en kvart och fatta ju inte vinken, fråga varför vi inte ville gå hem med honom. Var ju lite synd om stackan han verkade inte alls fatta nåt, och trodde att det funkade att vara otrevlig mot tjejer.
Lite synd om han, hade han bara varit "normal" så var det ju inte direkt nå fel på killen men ja..

Nu måste jag sätta igång med att plocka undan allt jag har kvar och tvätta. Har 4 timmar på mig lr 3.5 sen ska jag var helt klar, typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!