Drömtydning!

Drömde en konstig och lite otäck dröm i natt.

- En kvinna klev ur en båt och upp på en brygga med sitt spädbarn i famnen, hon tappar bäbisen ner i vattnet och jag dyker i för att rädda den. Hittar inte bäbisen direkt så simmar upp igen och tittar neråt vattnet varpå jag ser en kista där nere, jag simmar ner och drar upp kistan (det är inte en dödskista utan mer som en fin förvaringskista).
När jag öppnar locket ligger bäbisen där i död och helt utan färg. Jag tar den (vet inte om det är en tjej eller kille, men tror det är en tjej) och lägger den i mina händer, och värmen från min kropp ger färg åt bäbisens kropp och den slåt upp ögonen och börjar leva igen. Jag tar sen en taxi ensam mot sjukhuset med den lilla i mina händer. Sen är det suddigt och jag minns inte mer.

Vet inte alls vad det betyder, men borde väl vara något bra att jag räddar någon och får den att börja leva igen bara genom mina händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!