Flyg bokat :O

OMG än en gång ska jag flyga tvärs över jorden helt ensam till ett ställe jag aldrig varit på.
Bokade nyss flyg nu på måndag till Sydney för att därifrån ta mig på nåt sätt till en stad som heter Dubbo ca 5h utanför Sydney och blir där hämtad av Peter som jag ska bo och jobba hos i Quambone.
Qambone är en liten liten stad som tydligen inte är en stad utan en mycket liten by och där ska jag bo på en farm och hjälpa till med Kossor och Får. Ser jätte mycket fram emot allt detta men är såkart mycket nervös också, det är ju helt främmande och jag vet ju igentligen inte alls vem Peter är och hur det är i Quambone. Att flyga tvärs över världen helt ensam till något man inte riktigt har en aning om och lämna tryggheten och alla nära och kära här hemma är ju rätt läskigt.
Men det är ju inte första gången jag gör det och det ska bli otroligt roligt och spännande oxå. Men såååå mycket att fixa fortfarande och 5 dagar kvar, waaah snart får jag väl magsår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!