Guuud vad jag kommer sakna :(

Idag känns det jätte jobbigt på nåt vis. Jag kommer sakna ihjäl mig efter så många människor.
Jag vet inte om det är för att jag blivit äldre, men jag tror inte jag känt såhär innan tidiare resor att jag tycker det ska bli jobbigt att lämna massa människor, men man glömmer ju och förtränger sånt så det är nog inget nytt.
Vet bara just nu att det känns svårt och jobbigt.

Om ett dygn sitter jag i flygplanet påväg mot Abu Dhabi.

Idag har jag burit och burit kartonger och sopor. Jenny kom förbi och sa hejdå, lr inte hejdå, vi sa Vi ses :)
Finns ju inget värre än att säga hejdå till folk, fyy.
Sen var jag bjuden på lunch- bruna bönor och korv av  mormor och morfar, dom e bäst min mormor och morfar.
Och mormor hade köot Schwaswalds tårta för hon vet att jag gillar det också. Sen kom Moster Pilla, Mattias och mina favvorit kussar Frida och Elias och Pilla hade bakat sockerkaka till mig. Vi hade jätte mysigt men jag mår lite dåligt när alla säger att dom inte vill att jag ska åka och frågar varför jag måste vara borta så länge, får jätte dåligt samvete då :(
Sen åkte jag hem till mamma och pappa och mös me dom och Jollis resten av kvällen <3
Jag förstår inte ibland varför jag åker ifrån min underbara släkt, familj och vänner. Jag har det ju rätt bra här hemma också, men nånting vill ha mer och längtar bort.

Nu ska jag sova sista natten i min säng i min lägenhet på väldigt länge så ska lägga mig nu och njuta av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!