Nyhetsmorgon

Sitter i å myser i soffan framför nyketsmorgon och äter knäckebröd med ost och dricker en powerking, haha inte näringsrikaste frukosten kanske men när man ska åka bort om 2 dagar känns det onödigt att köpa massa mat + att jag så mycket jag måste göra slut på.
Det som är negeativt när man åker bort länge som jag och sen är hemma ett tag för att sen åka igen är att jag varje gång måste köpa allt nytt, ja sånt som man måste ha liksom som ketchup, senap osv och sen när jag åker måste jag kasta så mycket eller ge bort till hyresgästen. Känns som jag kastar och ger bort en massa pengar bara.

Snart kommer Elin och ska kolla på lägenheten och jag hoppas hopppas att hon tar den så jag kan släppa det här nu.
Ska plocka undan lite nu innan hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!