On my way

Nu sitter jag pa Abu Dhabi's flygplats kl ar 07.05 har och planet gar 10.15  sa blir lite mer dryg vantan + att det ar laskigt med alla lakan tackta man..

Jag tycker att det ar ganska skont att resa ensam.

Vi tar om gardagen lite snabbt. Sa mina sista farval till Sara, Mamma och Jollis. Jag vet inte vad det ar men sahar jobbigt har jag aldrig tyckt att det ar att aka, alla farval ger min tarar i ogonn och skakande lappar. Forr har jag inte riktigt brytt mig, inte fattat, jag stangde val av pa nat satt javet inte om det ar for att man  blir aldre men det har kants jatte jobbigt att ta farval till alla. Kanns dock bra nu.
Sa fort jag satt mig pa taget mot Arlanda igar sa rann all stress och angest ur mig, var jatte skont.
Val pa Arlanda springer ja rakt in i en filminspelning med Piper Perabo (Coyote Ugly). Sen hamna jag brevid Elin Kling vi sakerhetskontrollen.
2 timmar flyg till Frankfurt gick smidigt. Nar vi kom fram till Frankfurt var jag vralhungrig da jag endast atit en macka och drickyoughurt pa hela dan och kl var 19. Saklart fanns det bara Burger King och det finns ju typ inge ackligare men vad gor man om man svalter. Sa jag satt dar ensam och kvaljde i varje tugga medan jag at den ackliga hamburgaren och inte ens pommesen var goda.
Ja gick till gate'en langt innan boarding for att lasa lite sa hor jag i hogtalarna hur dom ropar ut mitt namn :o What?
-Nystrom please come to the front desk.
Blev ju lite smatt livradd, man undrar ju alltid vad det ar for fel och vad folk har gjort nar dom ropar ut dom i hogtalarna och jag kande att alla andra tankte sa om mig just da, kunde kanna deras blickar.
Men det var inge farligt alls, jag fick bara min boarding kort for resterande resa da jag endast tidigare fatt till Frankfurt. Sa nuvet vi att det inte ar na kriminella eller nat nar man ropas upp i hogtalarna pa flygplatsen :P
5,5 timmars flyg blev det sen till Abu Dhabi men kandes som 10..

Nu ska jag noga kopa mig en kaffe och satta mig vid gate 33 typ 3 timmar for tidigt haha, namen boarding ar om 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!