Pjuuuhh!

Ojojoj det är ju verkligen inte bara en sak som ska göras när  man ska flytta, men man glömmer liksom bort mellan alla flyttar allt, haha förtränger väl kanske :P
Håller på packar förfullt, både kartonger som jag bubbar upp på vinden och resväskan. Ja resväskan, vi kan ju bara säga att jag inte har så lätt för att packa lätt, mitt största problem typ, ja efter beslutsångest kanske ;)
Denna gång tar jag vanlig reväska istället för Backpack, tycker bara det är krångel med det att man måste packa ur hela ryggsäcken varje gång för allt hamnar ju såklart längst ner och ja drygt bara.

Ska iväg och ta 3e och sista Twinrix sprutan senare med Julia så är ja klar med hemska sprutor dom närmsta 25 åren. Jag minst sag HATAR sptrutor, Sprutor och spindlar är mina största fobier. SS.
Se efter idag är jag så gott som klar för resan.
Har fått hem Internationella körkortet (aaaaasfult BTW :/).
Fixat reseförsäkring, och alla andra försäkringar.
Sålt lite grejer på Tradera.
Sagt upp Kommunal, 3 och Mobilabbonemang.
Fixat tillfällig adressändring.
Köpt flygbiljett.
Kommer en tjej och ska kolla på lägenheten kl 5, och är det bra så skriver vi kontrakt direkt.
Packar åså nu för fullt satt, ja borde va klart imorgon förhoppningsvis =)
Återstår att frysa gymkortet och fixa tågbiljett.
Skönt!!

Som det är har stressat mig som tusan, allt gick ju så fort från att jag fick jobbet i Oz för mindre än 2 veckor sen till att jag åker nu på måndag, Shiit va jag börjar bli nervös nu asså. Jag vet ju igentligen inte alls vart jag åker nånstans eller vem han Peter som jag ska bo och jobba hos är :S
Men det  blir nog bra.

Nä måste fortsätta packa nu med volymen på högsta, allt blir roligare med musik och lite dans till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!