Snickerskakor

Nu är det så mycket i mitt huvud att jag får lite lätt hjärnsläpp. Massa saker att ta tag i och göra under väldigt kort tid, allt går så fort nu.

Igår ringde Jeppe och ville ha hjälp med att hitta nån tjocktröja, och inte är jag den som säger nej till en sväng på stan med lillebror och för att dessutom få vara smakråd till kläder :P
Han e ju så tråkig när det gäller kläder och som många andra killar inte bryr sig eller tar sig tid att kolla.
That´s where I come in :)
Hittade 3 koftor, 2 T-shirts, 2 jackor och 1 par chinos. Först skrek han ju rätt ut när jag pekade på vissa saker som en blå dunjacka men efter att ha provat den så ändrade han sig snabbt. Det e ju klart mycket ser fult ut på galgen men man lär ju ge det en chans. Han var mycket nöjd med allt och sa att han själv bara skulle hittat typ 1 tröja om han varit ensam. Alltid kul att kunna hjälpa till, och kul att han lyssnar på mig och tar an mina råd =) Nööjd!
Sen blev det låångfika me Sara och så fick jag ett jätte fint hjärta av min fina hjärtevän där det stod " love your lauph, love your style, love your heart, love your soul, love your smile, love your voice, love your touch" vi skrattade lite åt love your touch haha men det var en jättefin avskedspresent <3
Mys med min Julia hanns det oxå med mitt i all stress och press.
Bakade gooooooooooda snickerskakor och åt tacos. Var nog ett år sen jag åt snickerskakor sist, och det finns ju nästan ingen enklare att baka eller godare att äta, mm mm mm :P

Ska snart nu iväg till Gävletravet på V75 med Mormor, morfar, farmor och Jollis =) Kul, har jag aldrig gjort förr och kanske om man har lite tur så kanske man vinner en liten slant :P "håller alla tummar och tår".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!